Hanya Yang Istimewa Buat Yang Teristimewa

" Seperti orang lain, segalanya bermula dari minat dan hobi. Suka melihat gubahan-gubahan dan jambangan-jambangan bunga yang cantik terutamanya di kedai-kedai bunga dan buku-buku. Tak kiralah bunga tiruan atau bunga-bunga segar. Saya boleh menghabiskan berjam-jam merenung bunga-bunga sambil mengkagumi kebesaran Allah Maha Pencipta. Pada saya itu terapi yang baik untuk kita bermuhasabah diri. Jiwa akan lebih tenang dan minda menjadi lebih sihat. Tak percaya cubalah!!.."

kak Nin - Gubahan Hantaran " Hanya Yang Istimewa Buat Yang Teristimewa "

Selasa, 22 Januari 2013

Gubahan Hantaran Tema Biru ( Nurul Syazwani - Perumahan Meru 4 , Klang )



GUBAHAN HANTARAN – TEMA BIRU

(NURUL SYAZWANI – Perumahan Meru 4,Klang)



Tempahan gubahan hantaran kali ini KakNin terima dari Cik Nurul Azwani dari perumahan Meru 4, Meru Klang. Seronok buat gubahan adik Nurul ni..puas hati la kata orang tu...Macam-macam KakNin boleh explore..mau taknye, ikut plan asal dia nak buat 21 dulang..wow!.. banyak tuu..tapi setelah berbincang, adik Nurul setuju untuk KakNin gabungkan beberapa barang yang ada menjadi satu gubahan..maka..jadilah 15 dulang akhirnya...safe sikit budget dia betul tak?..


Adik Nurul telah memilih warna biru sebagai tema gubahan hantarannya. KakNin telah gabungkan bunga-bunga warna biru tua dan biru muda serta sedikit warna putih untuk menghiasi gubahan adik nurul ni. Dan...atas permintaan adik Nurul sendiri semua gubahannya dibuat diatas tapak hantaran sebab dia tak nak menggunakan dulang hantaran.


TAHNIAH DAN SELAMAT BERTUNANG buat Cik Nurul Syazwani dan pasangannya. Maaf banyak-banyak KakNin tak dapat datang meraikan majlis pertunangan Nurul haritu...InShaALLAH makan nasi minyak nanti KakNin datang.

GUBAHAN SIRIH JUNJUNG

GUBAHAN AL-QURAN & TASBIH

GUBAHAN BAJU KEMEJA & TALI PINGGANG

GUBAHAN BEG DUIT & JAM TANGAN – balang kaca tu untuk diletakkan jam didalamnya

GUBAHAN MINYAK WANGI

                           GUBAHAN SELUAR & T-SHIRT


                          GUBAHAN KAIN PASANG
                         

GUBAHAN SONGKOK & KAIN SAMPIN

                       GUBAHAN SEPASANG KASUT

GUBAHAN SEJADAH & KAIN PELEKAT

GUBAHAN TOILETRIES UBER- MAN
  
TAPAK HANTARAN- 4 unit tapak hantaran yang siap dengan gubahan bunga dulang untuk meletakkan kuih dan kek

GUBAHAN TUALA


Ini betul-betul buah tangan ni...

GUBAHAN COKLAT

 

 

 
 

Tiada ulasan: